Påskläsning

Hej hej!

Mulet ute idag och kallt. Jag och Max har varit och lämnat Matilda på dagis och sedan varit en sväng på Ica maxi och handlat lite inför påsk. Bl a påskägg!:) Nu sover M i vår säng och jag passar på att sitta här och dricka dagens första (men inte sista..) kopp kaffe. Lovely.

O jobbar fm idag och sen när han kommer hem åker jag och jobbar..men imorgon är det vår helg. Vi är lediga båda två..jippie:) Jag ska bara och lämna blod på morgonen. Dom ringde i går och bad mig komma, tydligen var det dåligt i förrådet. Lämnar ni blod? Annars föreslår jag att ni går och gör det! Dom flesta av oss förväntar sig ju att det ska finnas den dag VI behöver det...

Nu boktips!
"Miraklet på Speedy Motors" heter Alexander McCall Smiths nya bok i serien om Damernas detektivbyrå. Älskar dom böckerna. Har ni upptäckt att han också skriver om Isabel Dalhousie som bor i skottland, också helt underbara böcker. "Rätt inställning till regn" heter den senaste. Jag har beställt från adlibris och ska läsa dom i påsk. Påskgodis:)

          

Ha en lovely dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0